lyckligaste dagen 2010

jag borde ju nästan slå rekord i att vara duktig på att blogga... förlåt men har inte orkat. men nu gör jag det iallafall:) 
det har väl vart vart bra de senaste dagarna, har sett bilder på både lollo och westin när de var små, inga vackra syner kan jag säga ;)
har lyckats skada mig nu igen , den här gången i höften , så vi får väl se hur bra det går att träna de närmaste dagarna. 
jag och lollo har haft eljott i ett helt år i dag!! fatta hur lyckliga vi var för ett år sedan äntligen en kanin liksom :D det var den bästa dagen på hela 2010 ,mitt första husdjur och tillsammans med dig också min fina vän! :) 
idag åker min käre bror till tyskland kommer sakna den lille skiten grymt mycket:( 
nu ska jag göra so eftersom vi har prov imorgon ,kommer nog inte gå direkt bra men aja.
 
 
jadu lollo, kommer du ihåg hur sjukt stolta vi var när den här bilden togs? ;)


Kommentarer
Postat av: Lollo

O ja då snackar vi stolthet alltså!! ;)

2011-05-05 @ 17:18:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0