tillbaka i det jag inte ville, men glad som fan iallafall

hejsan hoppas :) förlåt nu har jag varit så där dålig på att blogga igen men ska försöka bli bättre! 
tänkte berätta lite om min helg nu, i fredags cyklade jag och lollo till maxi mysigt men kallt som bara den :O trodde jag skulle frysa kinderna av mig, men det gjorde jag som tur var inte ;) sen kom sofia till mig och sov , shit vad jag har saknat dig! as kul hade vi det , pratade hur mycket som helst för det är ju nått vi båda är bra på ;) sen drog hon hem på lördagen och då drog jag till westin och sen kom gustav och simon :) kollade på två bra filmer som inte var skräck för en gång skull, men kan ju undra vem som valde filmer ( verkligen inte jag, nejnej..) sen drog vi hem ganska tidigt och mamma va med några kompisar så det var bara jag, pappa och marcus hemma så det blev att att sitta och prata med dem två , ja ni är allt för knäppa ni ;) 
pappa : när slutar earth hour?
sofia: ja det har ju hållt på i 50 min och det är ju en timme det hör du ju på namnet.
pappa: ja juste , vad smart du är.  
sofia : ja jag vet , har fått det frn min käre mor.
pappa: ja för jag har ju som tur var min smarthet kvar.
jadu pappa vad roligt du är ibland....
sen blev det att lägga sig tidigt, jag gick upp 20 över 7 idag, va på orienterningstävling. det gick skit om någon villle veta. skrev ju att jag hade sträckt mig i måndag men nej det är typ någon muskelinflamation eller nått sånt, så det gjorde sjukt ont när jag sprang men klara banan utan att komma sist, men sen på upploppet gjorde det så jävla ont att jag börja grina , jätte kul -.- lite illa när folk ba jamen bra sofia , det gick ju bra för dig idag! hahh fatta hur dålig man brukar va när man inte har ont då om tränarna tycker man är duktig när man typ inte kan springa snabbt hehe. men slapp ju orientrera så mycket idag för körde första sträckan på kavlen och det är just orienteringen som inte är min starka sida om man säger så, springa fel är jag ganska duktigt på...
känns ju väldigt roligt att jag inte får träna på hela veckan! usch mina ben kommer va helt ganla när veckan är snart är slut, inte springa på en hel vecka är inte okej :(men aja få väl träna armarna och så. 
nu är jag äntligen klar med son. helt underbart när man skrev sista ordet. hoppas att den blev bra.
nae nu ska jag borsta tänderna och lägga mig på spikmattan , klarar att ligga i 20 minuter nu! är ganska stolt över mig själv. men har massa muskelspänningar så det blir inte direkt skönt efter ett tag som alla säger det ska bli. men ska snart gå till en massör så jag får bort all skit ur ryggen. 
nu blev det här ett väldigt långt inlägg, lite för att det va länge sen jag skrev. 
 
haha sofia = klantig ;)
                                                     // sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0