this once is for you

hejhejhej, skolan idag var väll bra, bild, musik och iup så det är ju braaaaaaaaa! Efter skolan drog jag och Becka och gymmade för första gången, det var as kul! :D Hahha sen när vi ska på spånkan så frågar Becka vart hennes plånbok är och river runt i hela väskan..och hon hittar den inte vi får panik och sprang tillbaka till gymmet och fråga efter plånboken i receptionen men dom hade inte fått in nån..så vi springer upp till omklädningsrummet och hittar den inte där heller.. och då springer vi ner till receptionen och hon i receptionen ropar är det här din plånbok? och det var ju Beckas, hahah vilken jävla tur! Ja och nu är jag hemma och ska börja plugga so och engelska glosor..skolan är bara för mycket usch!


jag vill ha dej precis som jag hade dej förr, jag vill verkligen det.

/LOOOOOLLLLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0