söndag

hejhej :D

Idag äre söndag. På söndagar brukar jag åka till farfar och räkna matte.
Men det blev inget idag för jag är sjuk.. Har haft hosta i en vecka och och den går inte över-.-
Mamma säger att den kan sitta i 6 veckor-.- men jag hoppas inte då..
Annars nu på morgonen har jag hjälpt mamma och pappa lite att ränsa i hallen.
Mormor och mamma ska börja tapesera och göra om där. Det känns skönt
för det ser förjävligt ut i halen (a) vi har ju bara vit i halen och det är inte så bra när man har hund?
Blir massa skit på vägarna och så. Men nu ska vi ha svart inte hela hallen men lite xd
Senare så ska lollo hjälpa mig med hemkunskapen :) Får se om hon kommer till mig eller om vi pratar vi telefonen. Får se hur jag mår och så.
Nu kom mormor så ska väl va lite social med henne ;)

Vi höres puss

///wessli :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0