sjuk(t tråkigt)

Japp skola idag, kände mig som en jävla zoombie nae mår inte direkt bra. Halsen sjukt ont och jag är seg i hela kroppen. Rolig fredag kväll också-.- Orkar inte göra ett skit, skulle ha sovit med Lollo och Westin men neej det kan jag ju inte nu :( blir att sitta hemma och fula mig. Fast iförsig ganska skönt, har liksom inte bara kollat på tv på hur länge som helst. Men när man har planerat nått är det ju inte kul att bli sjuk-.- 
Nu ska jag upp och kolla på morden i sandhalm och dricka mängder med te och hoppas att jag blir frisk tills imorgon. Vi hörs!  
 
 

Ja här bjuder jag på en bild på en minisofia, ganska så blond va jag ;o // Sofiaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0