Om exakt 1 månad

Ja nu är det bara en månad kvar till jag fyller 16 och 1 månad och 6 dagar kvar till Felicia blir det, fy vad jag ska mobba dig i år igen. Hon skulle egentligen va äldre än mig men hon är ju lite efter;)  
Idag vaknade jag upp hos westin och sedan drog vi till skolan. Ganska så jätte trött var man men det gick , iallafall för mig, Westin drog hem sen för hon va sjuk, krya! sen massa lektioner och sånt, tog massa dubbelhake´bilder med Madde. Fula som styk blev de men kanske lägger upp några nån gång ;) Sen blev det tennishallen och va tränare ist för Marcus som är i Romme med skolan. As kul va det och hoppas att jag va ganska bra:P  Nu ska jag snart släpa mig till duschen och sen plugga massa och käka. Rolig kväll...fast nae har hur många läxor som helst till fredag så ja det är bara att plugga på.. 
        
                                                             ha det najs // sofia:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0