kom hem, vi börjar om igen vi glömmer allt

Ja förlåt för att jag inte har bloggat på ett tag nu. Men har inte haft tid eller ork, massa annat att tänka på. 
Jag kom precis hem från årets andra orienteringsträning, det gick faktiskt riktigt bra bara att jag sträckte mig så nu gör det jävligt ont att gå. Den här veckan får jag reda på om jag har fått jobbet på kolmården så är skapligt nervös och kollar mailen typ hela tiden.
Vi hade spexfoto idag och ja jag var ett fjortisäckel....Haha tror inte att man kan bli mycket fulare ;)
Nae nu ska jag hoppa in i duschen och sen sätta mig och försöka skriva klart min svenskasaga om det nu går..
 

                   // sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0