im sure

Hej igen. Har vart och tränat fotboll nu var faktiskt ganska kul! ;) Har kollat på sooooolsidan, sista avsnittet :'( den enda serien som jag följer. Usch och idag är det söndag igen..betyder att man har en ny skolvecka främför sej. Men imorgon är det spexfoto så slipper engelskan! Vi ska vara rasten och jag ska vara Gretchen och jag kommer se ut som en stor idiot..men aja handlar ju bara om tio minuter jag behöver ha på mej kläderna ;) men nu ska jag plugga franska och sen soooova så godnatt!


Du verkar alltid ha tid med andra men inte med mej? Du har lärt mej vad glädje var tills du försvann. Du har lärt mig att vara lycklig fast jag egentligen inte var det då. Du har lärt mig att vara stark även fast jag är svag. 

/LOOOOOOLLLLLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0