hjehjehjehj

Hejhej bloggen !

Känner att jag inte har bloggat på ett tag nu.
Har vart mycket i skolan sen har jag inte orkat. I onsdags hade vi
nationellt prov i fysiken jag vet inte men jag hoppas att det gick bra..
I går va jag ju med lollo hon sov över hos mig sen skulle vi ha åkt till stan i dag men mitt barnbidrag hade inte kommit-.- så vi får åka någon dag i veckan. Tycker det är konstigt att nästan all får det i dag förutom ja?
Men annars kom jag in nyss typ, va ute med hunden och sprang i snön. Trodde det skulle bli vår men det började ju snöa i torsdags natt. pallar verkligen inte att ha mer snö, jag vill ha sommar nu!
Vi hörs senare puss

/wessli



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0