gran sonrisa

hejsan hoppsan karlsson!
idag hr jag varit utan träning i 4 dagar, känner myrorna i benen börjar krympa allt mer och mer nu och snart blir ja väl helt galen ;O
 hade teknik idag och C klassen var ju iväg så det var bara marcus och jag i min grupp, herregud vilket team vi är.... så fort det är nått marcus ba det är ditt fel sofia .... hahah aja ska väl inte klaga , kunde ha vart värre . fick ju liksom beröm av honom när det gällde tvättkorgen så lite glad va han iallafall. sen var det gympa, kunde inte vara med eftersom jag har muskelbristing så det blev att sitta och titta. herregus jag trodde jag skulle dö hela tiden, så jävla roligt att titta på när min klass han gympa. vissa lite halft galna och vissa som slår sig , linn stod och skrev ett tuden ett...ett tusen två... ett tusen tre.... ett tusen fYRA , i slutet va hennes röst lite half död så då blev ju lektionen bara ännu roligare att titta på. men det är så sjukt segt att bara titta och inte va med , usch hatar det verkligen! 
sen efter skolan åkte jag till westin och började titta på ronja rövardotter och sen kom gustav och simon. hahah filem är så dåligt klockren så satt och skratta typ hela tiden så jävla rolig! 
nae nu ska jag plugga spanska och lite so och duscha och gå och lägga mig ha det bra!  
 
 

älskar er !                                       // sofiaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0