..

Just nu vill jag bara skriva ut..


Jag kan ju börja med att jag mår bättre nu, än vad jag gjorde i
måndags och tisdags...

Jag fattar inte allt som hänt, ena sekunden älskar vi varandra sjukt mycket och
ena sekunden är allt borta. Vi pratar inget med varandra längre, det är verkligen sjukt 16 månader och ingen kontakt längre, vi som inte klara oss utan varandra i en vecka..
vi delade verkligen allt med varandra du var det bästa som fanns, men aa allt är borta nu
finns bara minnerna kvar. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra, jag vill prata med dig men vågar inte
Jag är rädd för att du redan gått vidare och bara vill glömma mig. Men det kanske var bäst att det blev såhär, att vi gick skillda vägar. JAg försöker att leva vidare och se glad ut, men jag tänker ofta tillbaka på tiden då som vi hade det så bra. Då det bara va du och ja och ingen annan. Allt var verkligen perfekt då. Men jag ska försöka att gå vidare det blir inte lätt men jag måste försöka. Det kanske var jag som gjorde fel att jag blev så avensjuk.. men jag ville verkligen inte förlora dig men det gjorde jag för andra gången...
Den som kommer få dig som pojkvän kommer iallafall bli glad, du var verkligen en bra kille.

JAg ska leva vidare och FÖRSÖKA att inte tänka på det mer. 

/wessli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0