e det fel på mej ?

Hejsan ! Sjuk idag, har pluggat hela dagen så har gjort det värsta skööönt ! I fredags hade vi ju disco för 4, 5 och 6:or kul att det kom så många..eller inte det kom 15 personer, haha men vi tjäna lite pengar iaf ! I lördags åkte jag till Camilla med Amanda och Jossan för att fira Camilla i efterskott :D ALLTID LIKA KUL MED DOM :D imorgon är det tårtkastning eftersom Jossan och Camilla glömde att kasta tårtan. Hoppas, hoppas och hoppas på att jag inte får tårtan fejjat, den är nog inte så god eftersom den gjordes i lördags..Men nu ska jag dra ska sova tidigt <3


och i lördags fyllde ju min och Sofias lille Elijott 1 år! <3

Amanda, Jossan, Camilla och jag. Den enda bilden jag hade på alla :)

/LOOOLLLLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0