23/3

hejhej bloggen :D

Den här veckan har vart ganska bra, i måndags gick jag hem för jag mådde inte bra.
Jag hoppas verkligen inte att jag blir sämre. Tisdags gick jag till skolan men när jag kom hem va jag helt slut.. och börja få ont i halsen :( nu idag så har jag fortfarande ont i halsen.. hoppas det går över under dagen. Efter skolan ska jag till stan med Lollo och Sofia :) hoppas att jag mår bättre och är piggare då :)
Teo skulle testa mig i går och aa jag är ju blond huve så..

TEO: Julia vad heter Asiens huvudstad?
JULIA: jag vet inte, men säg det så kanske jag vet?
TEO: HAHAHAH, julia Asien är en världsdel och har ingen huvudstad haha
JULIA: haha, jaha.

fan va bra jag tänker eller? ;)
vi hörs senare puss hej
////WESSLI:*



Älskar er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0