veckan efter..

hejsan! 
nu var det en vecka sen jag skrev så har väl ganska mycket att skriva om, måndag-torsdag var jag ju ledare på tennisläger här nere i åby på dagarna , ungarna var hur sjukt söta som helt. jag hade en grupp på 7 tjejer och alla var as mysiga :) 
hoppas att alla har haft en sjukt bra midsommar för det har jag haft iallafall. jag har vart i Kaggebo på lisas land och bara haft det as bra. åkte dit på fredagsmorgonen och kom hem idag vid typ halv 5. det var verkligen as mysigt där och vi harhaft det jätte roligt. igår cyklade lisa jag och gustav till havet och tog ett kvälldopp , faktiskt första havsdoppet för mig iår. vi spelade även tennis igår och vi ägde såklart ut lisas pappa och bror  och idag har vi vart sjukt duktiga och sprungit 6 km. vi har badat massa i poolem också. helgen har vart super bra, så tack lisa !  
 
idag när jag kom hem så kom westin och sen när hon drog kom emilia. nu ska jag snart gå och sova eftersom jag ska upp tidigt imorgon och vara privattränare till 4 av de ungarna som jag hade på lägret , det kommer att bli as kul att få träna dem ännu mera. sen efter det ska jag till kolmården med westin och sen på eftermiddagen ska jag vara med lollo. kommer att bli en sjukt bra dag har jag en känsla av:) det var as länge sen jag jag på kolmården , typ 3 år sen eller nått så det kommer bli as kul att åka dit igen:) 
hahah oj vilket långt inlägg det blev nu;) 
men ska packa och dejta sängen snart så ska inte göra inlägget ännu längre ha det grymt!

 

bilder från tennislägret och midsommar kanske dyker upp senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0