vart finns du när jag behöver dig som mest?

tjoho kom in på haga! :D dåligt skönt det känns att veta det nu :)    
 
tycker föresten att jag bloggat grymt bra idag men så äre ibland. idag har jag vart en kortis med westin och sen med lollo. vid 6 spelade jag en timme tennis med vanessa och anna, det gick grymt bra för oss alla tre. så i höst då jävlar ! :D nu sitter jag här med ny dusachat hår för andra gången idag, äre bara jag som duschar håret överdrivet mycket på sommaren ? det blir jämt så, kommer snart slita ut håret så att jag inte har nått kvar. lite skönt skulle det iförsig kanske vara att va flintis. fast nae. shit jag yrar verkligen bara :O 
imorgon blir det iallafall att att köra ett varav i skogen på morgonen och sen dra in till staden med sofia och sen sover hon här , härligt som bara den!  
 
håller föresten på att försöka övertala min mamma och vickans att vi ska få åka på sundsvalls gatukonsert på torsdag, grymt kul om vi får! :D as många bra artister kommer iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0