grattis världen bästa daddy!

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN MIN UNDERBART BRA PAPPA! 
jag älskar dig otroligt mycket även om jag inte visar det jämt. du finns alltid där och stöttar mig, vi tycker lika om mycket och du betyder massa för mig! puss på dig! 



imorse vaknade jag upp med westin brevid mig , sen gick vi upp och åt frukost. älskade faran fyller år idag så att sen kom farmor och farfar och grattade honom. blev lite halft rik när jag fick pengar för mina betyg av farfar :D sen drog jag på tennis och nu sitter jag här med blött hår och lyssnar på papa roach. klockan är bara sju men är sjukt trött så ska väl lägga mig ganska så snart. har inte blivit så mycket sömn de senaste dagarna och ska jobba nu måndag till torsdag på tennisläger för små skitar, kommer nog att bli kul men ändå sjukt jobbigt, 5 timmar med typ 60 ungar. efter jobbet imorgon ska jag nog in till stan och fika med lisa tror jag. 

   
 

nu är det verkligen sommarlov , UNDERBART!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0