när det bästa har börjat ska det bara ta slut..

hej där! Sofia bara äger på att blogga!! Så måste blogga lite med, det är ju faktiskt kul när man verkligen vill! Var på Liseberg med den bästa klassen 9d, hade as kul körde atmosfeare (eller hur det nu stavas) och Linda satt bredvid och snacka, hahahha!! Amanda du skrek som en galen jag vet inte vad men det ägde ändå även fast jag trodde du skulle svimma eller nått! Idag var vi i folkparken, sen gymma jag med Becka, och vi gjorde en jävligt kul grej sen, det ägde! Våran framtid ser ljus ut! Mycket som äger haha men det är så, men det är en grej som både är sorglig och jävligt bra..att jag går sista dagen på hulta någonsin i mitt liv! Tiden har gått så fort och kan nog inte ens fatta själv att jag gått där i tre år, för att det går så fort, minns fortfarande allt som om det vore igår.. Livet känns både surt och galet bra på en och samma gång!


bild från i tordags!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0