du tog all luft och jag vill aldrig mer ha tillbaka den

heej, sommar ute och det är bäst! Amanda är i Grekland och solar och blir svart, miss u!!!!!!!!!!! Släkten var nyss här och fira min syrra som blir 18 snart, var med Adrian som vanligt och vi körde mario party såklart gamla goa tider, det äger..jävla DK säger jag bara ;) Har även fått tillbaka min fula iphone efter att den vart på lagning tre gånger i rad, jag säger bara en sak de som laga den kan nog inte laga telefoner. Har även fått en till spricka.....Har inte bloggat så bra, det vet jag men finns en 1 miljon viktigare saker och göra och har inte heller mycket och skriva om. Jag ska börja leva för det som verkligen betyder någonting för mig, det är inte så lätt att bara glömma allt som vart,  jag önska jag hade tålamod. Sommar snart, inga bekymmer..eller?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0