det blir inte aldrig som man har tänk men det får man leva med

hej! nu har jag kommi hem från en skön morgonspringtur, ska försöka träna så mycket som möjligt nu i sommar. 
igår var jag också ute och sprang med bror på morgonen och sen var jag med jenny och badade och solade hela dagen. vi pratade också massa och ja det behövdes verkligen, tack så mycket jenny att du lyssnade! det var en mega bra dag :)  måndag till tisdag sov jag i tält med lollo, ja den människan är som hon är ;) på tisdagen åkte vi in till stan och sen gick därífrån till maxi, haha jag tyckte vi skulle ta en genväg, vilket inte blev en genväg utan en stor jävla omväg men fram till maxi kom vi iallafall. utan att behöva åka polisbil som förra året... jadu lollo tråkigt har man iallafall aldrig med dig :) 
 
  
 
är det inte hur härligt som helst med sommar ? :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0