strong as a man !

hej tja och god kväll! 
sitter här vid datan med en fet bit vattenmelon och fest hos mange på huvudet herre vad jobbigt det är hela tiden ba mange kom igen nu, vet inte hur jag ska få bort den heller...
 ihelgen har jag varit på landet med mor och far och har huggit massa ved så har blåsor på händerna men det va as kul och fan vad jag kände mig manlig! :D 

idag var jag hjäpt pappa med förrådet, vi håller på att bygga om så att man kan v där, blir nog as bra , men så sjukt jobbigt. jag fick hålla stora gipsskivor över huvudet med sträckta a rmar så mina axlar och baksidan på mina överarmar är döda nu . sen var jag med westin, teo, johan och josse:) sen drog jag in till maxi och skulle köpa nya joggingskor hittade ett par as snygga och så hittade de inte den andra skon så jag kunde ju inte köpa dem , illa att tappa bort en sko känner jag.. men köpte ett par andra , de va fett sköna men inte lika snygga och dyrare menmen fick ju ett par nya så ska väl inte klaga kanske. sen blev det att köpa en till sportbh och 2 par springstrumpor , är nästan hål i alla mina så det behövdes;) när jag kom hem var jag otroligt duktig och ställde mig och gjorde middag, det blev färskpotatis och lax i ugn med kallsås och tomatsallad, fett gott blev det.   
nu ska jag sätta mig vid tvn ett tag och bara ta det lugnt,  ¨
 
om 5 dagar drar jag och lollo till öland LÄNGTAR med stora bokstäver! :D


Kommentarer
Postat av: Sofie

Svar: tack gumman, men kan säga redan nu att det inte blev bra<3

2011-07-12 @ 20:18:17
URL: http://barasofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0