En konstig känsla

Tjenare tjenare :D


Ja vart ska man börja.. Jag kan ju börja med att säga att mina dagar har vart både upp och ner..
har vart väldigt glad och ledsen. Annars så i torsdagso var jag med sofia vi gjorde inte så mycket pratade mest. Senare på kvällen var jag med Josse, Linn, teo,Jesper och Gurra :D vi kollade film och pratade. Efter det drog jag till Sofiaa igen och sov där, det kunde behövas. Tack för allt hjärtat!

Igår var jag med Sofia igen och vi tog det bara lungt sen drog jag hem!

Idag var jag i Stóckholm med min farmor,farfar och bror vi hälsade på våra syslingar och gick på Grönalund :D
ao finns inte så mycket mer och säga.

vi höres :*





Fattar inget..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0