Du verkar inte fatta.

Hejhej bloggen!

Min helg. jag vad ska man säga.

Fredags: jag var med sofia hela dagen. Hon kom till mig så snackade vi lite sen
drog vi hem till henne och käka efter det ville jag sola så vi solade ett tag men det blev
väldigt varmt så vi drog till gransjönäs och badade :D Efter det drog jag hem och käka och hon också
sen kom hon till mig och så tog vi det bara lungt.

Lördag: I går va jag med Josefine flygge vi solade och snackade massa. senare
på dagen/kvällen drog vi upp till Gustis och va där ett tag och badade och sola lite :)

Söndag: I dag har jag inte gjort ett skit. Jag har bara solat och tagit det lungt. just nu sitter
jag och väntar på att bästa Sofia Berggren ska komma till mig :D

Hare gött puss:*




iiiiiihhhhhhh :D Bästa !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0