Den som borde göra mig glad gör mig ledsen..

Tjenare Tjenare !

I måndags var jag med Teo,Johan,Josse och Sofia det var kul har saknat dom skapligt mycket:*
Sofia drog senare och handlade  så då drog jag,teo,johan och jossan och badade i kajen :D fast vi stannade på vägen och köpte pizza MUUUMSSSSS :D senare på kvällen kom Gustav och så va vi hos mig men vi bestämde oss för att åka till teo och kolla på film. vi kollade på The human centipied. Så ni som inte har sätt den filmen, sen den inte jag har inte kunnat sovit på två dagar(a) sen drog jag och jossan hem till mig så sov hon hoss mig. Igår vaknade jag ju med Jossan brevid mig och vi käkade frukost och kolla film sen åkte hon hem och då kom sofia. vi hängde med min mor och handlade sen åkte hem och var med gustav och gustis :) Idag blire väl att va med jossan och kaske teo och gustav men vi får se :)

Hare bra alla :*







Saknar dig pluttis! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0