tack för att du finns :*

Jag har väldigt tråkigt och vet inte vad jag ska skriva här på bloggen..
så nu tänkte jag att jag kan skriva hur jag och pontus blev tillsammans <3

Det började med att jag var tillsammaans med en innan pontus, men han gjorde slut med mig.. sen börja jag och pontus att prata på msn för jag tänkte att jag kan ju ge han en chans kanske och se om det blir något, för jag hade gillat honom sen 4:ran (A). och Då berättade pontus för mig att han som jag var tillsammans med innan hade vart otrogen... iallafall pontus och jag började att prata på msn. Sen hade pontus sitt mobil nummer på msn, så jag la till det. sen skulle jaag ut och gå med sofia så då skrev jag ett sms till pontus vad gör alla?:)<3 sen svara han vem?:)<3 sen började vi sms:a mer och mer vi sms:a verkigen 24/7. sen den 24 oktober får jag ett sms av en kompis som det står typ att den som du älskar kommer fråga på dig 23:59. så jag skicka det till pontus. sen somna ja, och vid 23:59 frågade han om jag ville bli tillsammans med han. och det ville jag ju självklart :D Pontus är verkligen det bästa som hänt mig! Han är den som jag kan säga allt till och litar på till 110%. Idag har vi vart tillsammans i 14 underbara månader<3 Du är det bästa som har hänt mig älskling, utan dig är jag inget och det vet du.
Julia<3Pontus. Jag älskar dig Pontus Alm

24/10-09 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0