Westin födelsedag!

Imorgon fyller westin år och jag passar på att skriva redan nu så att hon får se det imorgon :) Bara för att jag är så underbart snäll ska jag ställa klockan på halv 8 imorgon och dra mig iväg till lilla mupp barnet för att sjunga för henne. Ge henne frukost på sängen och ge henne paket och bara mysa.  
 
du är en underbar vän westin som alltid, precis alltid finns där för mig och du förstår mig verkligen. du hjälper mig alltid när jag har problem och hjälper mig att lösa dem fullt ut. du vet att jag alltid finns för dig och jag komme ralltid att stötta dig tills den dagen då jag ligger i graven. jag skulle aldrig byta bort dig mot något annat och inget precis inget ska komma emellan oss bebis! bästa vänner livet ut right? :) JAG ÄLSKAR DIG OTROLIGT MYCKET! 

hoppas att du får en riktigt bra födelsedag tillsammans med mig ! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0