söndag 20/2

hellu bitches :* Idag har det vart tråk dag.. drog till farmor och farfar vid 11. va där till typ 2, sen åkte hem gick ut och gick med dom och hunden.. sen åkte dom hem vid 3. När jag kom hem pratade jag lite med mor min om massa.. sen ringde jag mormor och pratade lite, hon fyller ju 66 år i dag :D Grattis mormor :D <3 och sen har jag inte gjort ett skit.. om det kommer vara så här tråkigt resten av kvällen då går jag nog och lägger mig tidigt(a) veckan nu som kommer är nog ganska bokad. Måndag: kanske till yxbacken med Gurra och Becka:D Tisdag: Va med teo:D Onsdag: venne. Torsdag: kanske va med Teo,Gurra,simon och sofia :D Fredag: FYLLER JAG ÅR :D Lördag: ska kanske till yxbacken, sen på kvällen får vi gäster som ska fira mig. Söndag: till farmor och farfar igen, sen vet jag inte. Sofia drog ju till vickan i dag och kommer hem på onsdag "/ och Lollo är i italien, hoppas du har det bra i backen :D och hoppas att du kommer hem hel ;) Ja, Lollon borde vara väldigt stolt över mig nu, tycker faktis att jag har bloggat grymt bra :D hahah nu ska jag duscha iallafall. vi höres senare puss puss /wessli <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0