föräldrarna

Dag 02 – Dina föräldrar.

Ja vad ska man säga.
Jag bor med både min mamma och pappa.
min mamma heter Rita och är 49 år. Hon är en helt vanlig mamma,
hon tror att hon är jätte rolig men fast hon inte är ;) En sak som jag har kännt nu
när jag har blivit äldre är att jag kan prata med henne mer än vad jag kunde
förut. utan henne skulle inte livet funka.
Min pappa han heter Mats och är 51 år, han är en person som kör än hela tiden
vart man vill(a) världens bästa pappa. han är som mamma också tror att han är så rolig men han inte är ;) Utan mina föräldrar skulle jag inte klara mig.
Jag älskar er <3


Har ingen bild på båda två på data så får bli en på pappa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0