det var som en vind som drog förbi

hejsan hoppsan i lingonskogen! 
idag har jag plockat i ordning lite i rummet och varit ute och löpt, eller ja joggat. vågade inte ta i eftersom jag preci har haft muskelbroistningar, men de är borta nu! :D så grymt jävla skönt är det! :)sprang skogsrundan vid ättetorp, älskar att springa den , massa uppför och nerför så man typ dör, men det känns ju så härligt när man äntligen är klar.  nu har jag precis duschat och tittat på resor till i sommar med moran och faran, blir nog grekland tror jag.jag vill helst till spanien men grekland är ju ganska mysigt det också.  
 ska snart packa till ikväll, ska sova hos jenny med alla tjejer i klassen. kommer bli as nice! lägger kanske upp lite bilder sen. vi hörs!  
 
sommar nu tack!                  // sofia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0