cuando pensé que sería bueno

herre min jesus vad skönt det var att sova imorse och att inte behöva tvinga sig upp vid sju. idag har jag varit och tittat på sängar , hitta en jätte skön 1.20 säng men när vi skulle pröva så fick vi inte upp den för min trapp för sängen kommer bli förstor så det blev att köpa den sängen fast 1.05 istället för den får vi upp för trappen. det blir min födelsedagspresent. en väldigt efterlängtad present om man säger så.  men sängen kommer om typ 4-6 veckor så det blir att sova i min gamla men sköna säng ett tag till. 
nu har jag sopat altanen så det är grymt snygg. sen blir det att va med lollo och westin, men det blir nog inte så länge men ett tag iallafall :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0