Söndag 2/4

Hejhej bloggen !

Nu på moronen åkte jag ner till Lollo och lämnade hennes skidor.
Tack för lånet Lollo :) <3 Sen drog jag och mamma till mormor
och hämta sommar däcken till bilen, efter det drog vi hem och jag städade rummet.
Så nu är mitt rum fint :D hahah men om jag känner mig själv bra
så kommer det vara stökigt om 2-3 dagar igen. Alltid när jag städar rummet så är jag noga efter i typ
3 dagar sen orkar jag inte mer så det blir stökigt (a)
Annars just nu väntar jag på att maten ska blir klar sen ska mamma och jag åka till maxi och köpa svarta byxor till mig för mina är borta-.- sen ska vi en sväng till mio och köpa en hat hylla för vi har ju gjort om i hallen.
Sen senare i kväll ska jag va med Lollo och sofia ett tag, men blir nog inte så sent  måste jobba med matten också -.-
Vi hörs

Puss/// Wessli :*



Du är inte dig själv längre..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0