lite trött och så

hejhejhejhejhejhejhejhej! nu är jag hemma igen, från en grymt rolig och mysig kväll/natt/morgon med tjejerna i klassen. jag orkade inte ta nårga bilder. det var as roligt att göra något allihopa, eller ja det flesta iallafall. så tack för de här dagarna! :) när jag dragit ifrån jenny åkte jag och felicia hem till henne och fixade lite till olws chipstävling och sen käkade vi tacos as mys :) sen skulle hon dra på cirkus så jag drog hem och jag ska väl snart träna, men vet i fan vad jag vill träna för nått, det är fortfarande halt i skogen märkte jag ju igår så det blir kanske träningscykel eller yoga, om jag får igång yogaskivan.  
 
 
// sofiaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0