jag höll kvar tills jag inte orkade mer och släppte taget

kom hem från lollo för ett tag sen där jag sovit med henne och wesslan. ni är underbara! :) nu ska jag packa allt till stöten imorgon , finns det nått tråkigare ställe att packa till? när man ska utomlands så packar man ju linnen och shorts och massa roliga kläder men nu, skidjacka och vantar, när det äntligen börjar bli vår... men det ska ju bli as kul att åka skidor! :D men packa nae vad tråkigt, blir ju inte bättre av att jag har världens fulaste röda skidjacka, eftersom jag aldrig hittar nån ny. men det är väl bara att stå ut med den på.  men jag kommer inte blogga så mycket när jag är borta, men det har ja ju inte gjort så mycket på senaste tid heller så. men ni får ha det så bra :)
 
 

          / sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0