im holding my breath until you come back again.

hallllllllllllloj! Har inte bloggat på ett tag nu, jag har inte haft nått internet hemma. mohahaha! Men har haft kanske den roligaste SÖNDAGEN i mitt liv, var med tjejerna i klassen och ja vi hade det as kul! Tiden går så himla fort, det man gjorde för en eller två veckor sen känns som om det var igår! Det är väll härligt betyder att det snart är sommarlov, UNDERBART! :D Men dagen i skolan var som alltid, fast vi hade gympalektion idag, haha den var ju bra..;) eller? :D Sen engelska, matte och SO. Dagen gick fort som nästan alltid! Sen efter skolan såg jag på ondskan vi ska ju ha läst den boken jag har läst 150 sidor men sen gav jag upp..:) Men nu ska jag dra ska göra SO uppgiften nu, vi seeeees!




/LOOOOOOOOOOOLLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0