helgen <3

Hejhej :D

vi suger på att blogga (a)

Mitt påsklov har väl vart sådär, räknat matte hela lovet.
I onsdag var jag i stockholm med min faster och bror :D
Jag köpte en blus, två vår jackor, och ett skärp

Annars har min helg vart obeskrivligt bra :D
I fredags räkna jag matte hos farfar, sen åkte jag hema och fixa mig
sen hämta sofia och hennes familj upp mig så åkte vi hem till henne och fixa kaninerna och så :)
Sen drog vi ut på promenad uppe i jursla. Efter det gick vi hem och åt och såg på film :)

Lördag vakna vi vid 9 gick upp gjorde iårning oss och åkte till konsum och köpte godis för vi skulle lämna påskägg åt
Alva och Belma, så nu är det gjort :D sen drog sofia och jag till mig och fixa oss sen åkte vi gummibåt på ån, det var grymt mysigt och skönt :D och sofia och jag tog vårat första dopp :D När vi hade badat klart gick vi in till mig och badade i badkaret :D sen drog vi upp till sofia och dunkade musik och fixade tackos :D Sen vid halv 8 mötte vi Linn och hennes kille så drog vi och grilla med folk det var mysigt :D

Söndag.
Jag räknade matte sen drog jag hem så kom sofia till mig. Sen kom Teo,Simon och gurra mysigt !
Ja det var min helg den kunde inte bli bättre :D





Sofia hittade massor av roliga kojor i Jursla :D





Tackos :D








<3








Det var min underbara helg :D

Nu vi 12 drar jag till min farfar och räknar matte igen..
När jag kommer hem sen drar jag till min moster och går ut och går med deras hund winston :D
Efter det ska jag va med Mupp 1 och Mupp 2


<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0