GRATTIS :*

Grattis 16 år

Grattis på 16 års dagen älskade Sofia<3

 

Jag älskar dig så oerhört mycket hjärtat. Du är en person som alltid är glad, man behöver bara kolla på dig eller höra din röst så blir man glad, vilket humör man än hade innan. Ett liv utan dig skulle verkligen inte fungera det har jag märkt. Du är verkligen en person som jag kan prata med om allt och jag menar verkligen allt. Det spelar ingen roll hur fjantigt eller cp det är, för du lyssnar alltid på mig hur mycket jag än babblar och hur många gånger jag än säger samma sak. Du är en vän som alla borde ha, jag är verkligen stolt över att vara din vän. Jag skulle verkligen göra allt för dig. Du har verkligen hjälpt mig med så mycket på sista tiden du annar inte hur glad jag är för allt du gjort för mig gumman. Jag har haft det en ganska jobbig period men du har alltid funnits där för mig det är du som har förstått hur jag har mått och hur allt har legat till,även fast jag vart på dåligt humör så har du fått mig att skratta, eller man behöver ju bara kolla på dig så skrattar man ;) Om du inte skulle funnits hos mig nu då skulle jag inte vara så glad som jag är nu. Om jag skulle kunna då skulle jag vilja visa upp dig för världen, visa vilken otroligt bra och omtänksam vän du är. Jag kommer aldrig glömma första gången som vi var. Vi gick hem till dig och bakade kladdkaka och pratade massa hahah det är vi verkligen bra på right?  redan första dan som vi var vågade jag öppna upp mig och prata ut, Och det är inte många som kan det bara sådär, Vi tappade kontakten helt i 8:an.. vi slutade att sms:a vi sa knappt hej till varandra i skolan, allt var verkligen borta. Jag fattar inte ens varför vi gjorde det?  I allafall var det dumt att vi tappa kontakten, för nu i 9:an har vi börjat var massa igen, och du ska veta att jag är så jävla glad över det. Just nu skulle jag inte klara en sekund utan dig. Det som jag är lyckligast över är att jag alltid vet att du finns vid mig vart jag än går. Jag älskar dig grymt mycket och kommer alltid att göra. Du är min bästa vän och kommer alltid att vara. En gång bästa vänner alltid bästa vänner right?
Utan dig skulle jag inte vara så glad som jag är i dag <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0