bedrägeri

hejsan och hoppsan! Sitter framför datorn och lääängtar, bara imorgon kvar sen påsklov kan det bli mycket bättre? Hahaha skolan idag gick fort, Linda jag och Alva hade likadana trööjor haha lite roligt, vi hade ju inte bestämt det ;) hihi! Imorgon är det fredag så underbart skönt! Den här skolveckan har gått fort, tur det. Tiden går så fort kanske för att man har så kul? Fick ångest igår och ringde och avbeställde min klippning och färgnings tid, jag orkar inte..håret får se ut så här ett tag till! Tog en springtur förut så härligt, vååååååår på riktigt nu! Men nu ska jag dra ska plugga franska tills imorgon :( vi seeeeeeees!


 
/LOOOOOOOLLO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0