Arg ?

Trött som fan på skolan..

Fick damp på Maria.
 
Har vart sjuk en vecka så jag missa ett läxförhör
så när vi kommer in på svenska lektionen i dag
säger hon att jag och några till som missa ska göra det
och hon hade inte sagt något om att jag skulle göra det-.-
vi håller på med ordkunskap och lära sig nya bajs ord så man måste slå upp nästan varenda ord..
 

Jag: men jag visste inte att ja hade det tills i dag?

Läraren: Men när man missat ett läxförhör då ska man gör det nästa gång.

Jag: men hur skulle ja kunnat göra det när ja inte va klar med häftet och inte hade en ordlista:S

Läraren: du kunde kollat på datan, eller gå till biban..

Jag: aa men jag tänkte ju inte på det..


Vem fan tänker på att dom ska till biban när man är sjuk ?

inte jag iallafall...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0