varför just du?

Varför just du?

Idag är det 10 år sen som du blev sjuk. Dom här åren har vart dom värsta i hela mitt liv. Jag har haft en tanke i mitt huvud ända sen du blev sjuk. Varför just du ? Nu ska jag berätta för er vad som hände för 10 år sen.

 

För 10 år sen var livet toppen. Allt var som vanligt och alla var glada. Livet kunde inte bli bättre då. Det bästa som du visste var att fiska, åka båt och massa mer. Men sen efter ett tag börja du glömma bort saker. Vi trodde att det var för när du var mindre var du boxare så vi trodde att du hade fått en smäll och det var därför. Men det blev bara värre och värre. Vi sökte upp läkare och fick det hämska beskedet att du hade alzheimers, för ni som inte vet vad alzheimers är så är det en sjukdom som är vanligt att folk får när dom är äldre . man glömmer bort saker det är som att hjärnan krymper efter ett tag vet man inte vem någon är och man kan ingenting inte äta,gå eller nått.. min morfar skulle  få göra ett test om sig själv. Av 30 frågar hadehan två rätt och alla var om han  själv typ när fyller du år, vad heter din mamma, vart är du född... Du var tvungen att åka in på ålderdoms hem för du klara inget hemma du fick dina utbrott då och då.. nu har du vart på ålderdomshem i 4-5 år. Jag saknar dig morfar. Vi alla har kämpat och saknar dig. Jag vill ha tillbaka min riktiga morfar som är frisk och alltid var glad. nu sitter du bara i en rullstol och vet inte vilka vi är du vet inte vem dina barnbarn är inte vilka dina barn är och inte vem din fru är.. Visst jag fick inte lära känna dig så mycket jag var ju 5 år när du blev sjuk.. men jag minns dig ändå men alla dina ord du sa. Du annar inte hur mycket vi saknar dig. Men du ska veta att jag mår bra jag har en underbar kille som alltid finns här för mig och alla andra mår bra. Vi saknar dig morfar, pappa, man.






I really miss you:'( <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Pluttis, finns <3

2010-11-21 @ 15:03:43
Postat av: Anonym

<3

2010-11-23 @ 19:37:49
Postat av: Anonym

Såååååfint skrivet Julia !!! Blev ju tårögd !!! / Puss & Kram Moster

2010-11-27 @ 17:36:52
Postat av: Anonym

puss bästa moster!<3

2010-11-28 @ 11:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0